Ta med deg drømmen om nytt bad inn i studioet vårt!

I høst har vi stengt den tradisjonelle butikken, men samtidig åpnet et nytt baderomsstudio i lokalene våre. For at kundene våre skal få bedre og mer tid når de skal velge produkter og løsninger, inviterer vi til å avtale tid med oss i studioet.



Etter sommerferien gikk vi i gang med å bygge om butikken til et Bademiljø-studio som er skreddersydd til gode og inspirerende kundemøter fremover. 



HVA ER EGENTLIG ET STUDIO?

- Flere har spurt oss om hva et studio er, og hva det betyr for kundene i praksis. Svaret på det er at vi har færre, men nøye utvalgte produkter utstilt. Vi viser to komplette bad som vi bruker i kundemøtene når en kunde skal ha nytt bad, ny dusj, blandebatteri eller annet VVS-utstyr, forklarer daglig leder og prosjektleder Bård Lyng Olsen hos oss.



Sentralt plassert i studioet er et arbeidsbord, stoler til kundene og en stor skjerm på veggen hvor vi tegner opp et bad sammen, eller ser på alternative produkter og løsninger i baderomssortimentet vårt på nettsidene.

- Den største forskjellen fra før er at kundene våre avtaler tid med oss i studioet på telefon, e-post, sender meldinger eller booker tid på nettsiden, utdyper Anita Haldorsen, som er baderomdesigner hos oss.

Miljøbilde av Fauske Rør sitt nye baderomstudio

Sentralt plassert i studioet er et arbeidsbord, stoler til kundene og en stor skjerm på veggen hvor vi tegner opp et bad sammen, eller ser på alternative produkter og løsninger.



KAN IKKE VISE ALT, MEN NOK

- Om vi hadde hatt 2000 kvadratmeter og ikke 200 som vi har i studioet, ville vi likevel ikke kunne vist frem alle de gode produktene vi har i sortimentet, sier Bård og Anita.

Som fagfolk vet vi hva som er mulig teknisk, og hvilke løsninger som varer over tid. Ikke minst legger tiden med kunden i studioet grunnlaget for et tett bad med ti års garanti.

 Derfor er utstillingene i studioet nøye planlagt for å lose kundene gjennom drømmer, ønsker og til ferdig løsning.

Kontakt oss for å bestille tid i studioet når det passer for deg

VISER VEI I EN JUNGEL AV VARER OG TJENESTER

Også vår bedrift erfarer at kundene kjøper varer og tjenester på andre måter enn de gjorde før. De har blitt mer digitale og orienterer seg om hva som finnes på nettet før de tar kontakt. Stadig flere bestiller varer i nettbutikken vår som de kan hente hos oss.

Bademiljø-Fauske-Rør-studio-utstilling-miljø-web-fortellfortell-800x1016.jpg


Vi er rådgivere som viser vei i en jungel av produkter, materialer, sosiale medier, influensere og interiørmagasiner i studioet vårt.


- Når kundene tar kontakt med oss forventer de at vi er rådgivere som viser vei i jungelen av produkter, materialer, Instagram-kontoer, influensere, interiørmagasiner og de utallige måtene et bad kan innredes på. For å gi hver kunde mer tid og fullt fokus, begynte vi å se på hvordan vi kunne forbedre måten vi jobber med kundene våre, forteller Bård hos.



Beslutningen om å endre butikken til studio fikk ekstra fart som en uventet effekt av koronakrisen. Med korona kom videomøter med kundene, Facetime-samtaler i butikkutstillingene og kunder som avtalte besøk i butikken.

- Vi erfarte at når kundene avtaler tid med oss for å planlegge nytt bad eller kjøpe nytt toalett, baderomsmøbel og annet, fikk vi veldig god kontakt. Vi ble bedre kjent med hva kunden ønsket seg, og fikk ro til å finne riktige og gode løsninger sammen.

Les også: Amalie og Johannes sitt bad - fra pakning til nytt bad

Før sommeren var vi klare til å ta beslutningen om å bygge om den tradisjonelle butikken til studio, og i høst sto studioet ferdig og klart til å ta imot de første gjestene.

Bård og Anita hos Fauske Rør i et baderomsmiljø

Vi erfarte at når kundene avtaler tid med oss for å planlegge nytt bad eller kjøpe nytt toalett, baderomsmøbel og annet ble vi bedre kjent med kunden og hva hun eller han ønsker seg. Vi fikk ro til å finne riktige og gode løsninger sammen.

STUDIOET ER HJERTET

På kort tid har studioet blitt hjertet i arbeidet med å gjøre baderomsdrømmer til virkelighet. I studioet får kundene se og diskutere mulighetene, vi avtaler befaring hjemme hos kunden, vi går gjennom forslaget til det nye badet sammen og resonnerer oss frem hva som er den beste løsningen.

I studioet justeres også tegninger og baderomsløsninger ut fra budsjett og ønskene til kunden. Det gir et godt grunnlag for de dyktige snekkerne, malerne, og elektrikerne vi samarbeider med for å kunne skape drømmebadet. Alt starter i studioet sammen med kunden.



Les også: Randis bad i utleieleiligheten

Detaljbilde av en baderomstegning

HAR ÅPENT NÅR DET PASSER KUNDENE

- Du kan avtale tid med oss i studioet på et tidspunkt som passer for deg, i tillegg til at studioet er åpent på hverdager fra klokken 1200 til 1600. Det er jo ikke alltid det passer å ta fri fra jobb for å rekke en butikk før den stenger, derfor kan du avtale tid med rørlegger eller baderomdesigner når det passer deg bedre, sier Anita.

Vi har 24 timers svargaranti. Det vil si at alle som tar kontakt, får svar innen 24 timer, også når det er ferie og i helger.

Nytt bad? Ta kontakt med oss.

La deg inspirere av flere flotte bad

Nyttige verktøy for deg som skal pusse opp badet